Direktlänk till inlägg 25 maj 2010

11 veckor gamla :o)

Av Annica Holmgren - 25 maj 2010 19:54

Fick snabbt fram kameran när Ben och Benji var på sitt värsta bushumör i kväll  . De är så underbara mina grabbar   . Tänk att de redan är 11 veckor... i morgon ska de avmaskas för 3:e och sista gången hemma hos mej, den 2/6 ska de till veterinären och få sin andra vaccinering, bli chipmärkta och besiktas. Sedan är de flyttfärdiga...*snyft*


Grabbarna ska flyga ner till Stockholm tillsammans med brorsan den 6/6, det känns såå skönt att Ben o Benji har varandra när de ska flyga... då kan de stödja varandra... Ska införskaffa Feliway-spray och spraya i transportburen innan de åker iväg för säkerhets skull, som rogivande inför resan.


Bessie låg och sov när jag fotade brorsorna, så hon fastnade inte på bild denna gång, men det gör ingenting... hon kommer ju att stanna kvar här så jag hinner ta en massa bilder på henne framöver   

Här kommer buspojkarna   


Ben

   



Benji

 

Ben

 

Benji

   


 Ben

  



Benji



Ben



Benji


Jag tog minst 400 bilder och dessa var de som gick att använda... resten raderades pga de var suddiga... Det är tålamodskrävande att ta bilder på kattungar   


Men söööta är dom   


Hej svejs   


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Annica Holmgren - 14 oktober 2010 14:36

Har tagit lite bilder på busungarna i dag som jag tänkte lägga ut här, det är ju ett tag sedan jag uppdaterade bloggen      Det blir något av en bildbomb av dessa sötnosar...                      Tog även lite enskilda bilder på kat...

Av Annica Holmgren - 29 september 2010 15:33

Har mer och mer börjat släppa ut kattungarna i vardagsrummet och det är sååå otroligt härligt att få vara med när de utforskar ett nytt område. De har så mycket spring i benen nu, och ju mer de börjar känna sig hemma i vardagsrummet desto mer springe...

Av Annica Holmgren - 24 september 2010 18:05

Tiden bara rusar iväg... nu har sötnosarna blivit hela 4 veckor gamla och är såå nyfikna på ALLT som rör sig. Har tagit lite bilder dagen till ära, jag lägger ut parbilderna här på bloggen och de enskilda bilderna på min hemsida.   Först ut är ...

Av Annica Holmgren - 16 september 2010 11:51

Har ju funderat ett tag på att ta fram katthagen.... och i dag åkte den fram med buller och bång. När jag kom hem efter det att jag följt Ida till skolan så hittade jag en kattunge på golvet utanför bolådan. Hon hade till slut tagit sig över kanten, ...

Av Annica Holmgren - 11 september 2010 15:49

Kattungarna har blivit 2 veckor och 1 dag gamla, och jag har ju bara INTE kunnat låta bli att ta bilder på dom i dag heller      De är sååå otroligt söta...nu har det börjat bli runda och goa och sååå nyfikna. Det blir bildbomb i dag oxå... Titta...

Ovido - Quiz & Flashcards