Alla inlägg den 1 maj 2010

Av Annica Holmgren - 1 maj 2010 17:35

Har försökt ta bilder i dag....och det är ju lättare sagt än gjort när man ska fota kattungar med en massa spring i benen    Men jag har gjort mitt bästa...

Bästa tidpunkten att ta bilder är när de är lagom mosiga innan de ska till och sova...då är de mest stilla... men då kan det se ut så här:


   


   


   


Lille Benji poserade så snällt under fotograferingen...men medans jag fotade så slocknade han, sötnosen   


Annars är det riktigt roligt att ha med kameran när kattungarna är i full gas ...man kan ibland lyckas få riktigt roliga bilder, OM man hinner med...


Här lyckades jag ta en bild på Ben när han hänger och klänger som en liten apa

  

    

Tyvärr hann jag inte få några mer bilder eftersom jag var tvungen att hjälpa honom upp...han hänger bara med klorna, bakbenen är ca en halv meter ovan golv... Pappa Zack står på golvet och vakar över sin son...


Här kommer lite mer bilder på Ben

           


Ben är en sååå mysig grabb, när jag tar upp honom i famnen så kan han stanna nästan hur länge som helst och bara gosa    Puss på dej!!


Tog förstås bilder på Bessie oxå   


         


       


Jag ska anmäla Bessie tillsammans med mamma Molly till kattutställningen i Luleå i augusti. Det ska bli sååå spännande att höra vad Bessie får för bedömning....


Tog lite bonusbilder på Benji oxå, eftersom han hittills varit svårfotad   


             


Det var allt för denna gång   

Ha en trevlig kväll!

Kramizzar

          

Ovido - Quiz & Flashcards