Alla inlägg den 18 maj 2010

Av Annica Holmgren - 18 maj 2010 17:06

Tog som hastigast lite bilder på Ben och Bessie i morse innan jag skulle gå och lägga mej efter nattjobb... Jag ska ta mer bilder när jag vakat av och lägga ut på bloggen. Men dessa får duga i dag. Benji låg och sov när jag tog fram kameran så han kommer en annan dag   


Först ut min underbare busige Ben

          


Och några bilder på Bessie

      


Det var allt från B-kullen i dag   



Av Annica Holmgren - 18 maj 2010 16:57

Hej igen   

Var ju förstås tvungen att ta mer bilder i dag på sötnosarna... det är ju nu det roliga börjar när kattungarna har börjat öppna ögonen och börjar titta sig runt i bolådan... de är sååååå söta   


Vi börjar med den bruna mitted honan

   


Här kommer ett par bilder på den bruna colourpointhonan

       


I dag fick jag även den bruna colourpoint hanen på bild

 


Och den bruna mitted honan igen

 


I dag var den blå colourpointhonan trött när jag hade fram kameran så denna bild blev det enda jag fick av henne


Det var allt från bolådan idag!

Hejsvejs   

  

Ovido - Quiz & Flashcards