Alla inlägg under april 2010

Av Annica Holmgren - 30 april 2010 15:52


Ni som har läst min blogg tidigare ser kanske att jag bytt bloggplats   

Min förra blogg började strula, så jag tittade runt efter andra bloggplatser och hittade denna. Ska bli kul att se hur denna funkar. Det finns i alla fall en MASSA smileysar    KUL!!!


Min gamla blogg är inte borttagen, den finns kvar under länkar på höger sida för er som vill läsa mina gamla inlägg   


Hoppas att ni får en trevlig läsning!


Kramizzar!

Av Annica Holmgren - 30 april 2010 15:38


Athena har en vecka kvar till beräknad förlossning, och denna kull blir då C-kullen    Jag LÄNGTAR!!!!!

Athena har gått upp ca 800 gram, och är inte så stor, så det blir nog inte så många kattungar. Men jag hoppas i alla fall på mer än en, så att inte kattungen blir så ensam. De behöver ju en kompis att leka med    


Athena har lite svårt att inse att hon inte är lika graciös som tidigare...

Här var Athena uppe på fönsterbrädan på balkongen i går, men när hon smidigt försökte vända på sig så fick hon inte riktigt plats och ramlade ner... stackaren. Tur att det inte var så långt ned till golvet   


Annars så ligger hon mest så här och jäääser, sötnosen...

   


Håll tummarna nu att allt kommer att gå bra och att hon får friska och välmående kattungar   


Ha det gott!

Kramizzar   

     

Av Annica Holmgren - 30 april 2010 15:06

Kattungarna har redan hunnit bli 7,5 veckor  och tiden rusar iväg.... åhhh, vad jag vill stanna upp tiden nu, kattungarna är i en såååå underbar ålder nu när de har fullt upp att upptäcka sin omvärld. De var på premiärtur ute på balkongen en sväng i går när det var lite varmare ute... i dag SNÖAR det!!!!!


Tog lite bilder på Ben när han myyyste ute på balkongen   

      




Efter utevistelsen så var de ju förstås tvungna att ta igen sig en liten stund på sängen, sötnosarna. Här ligger hela högen   


  


 


Tog några bonusbilder på Bessie...eller... hon var den enda av kattungarna som stod så pass still när jag tog fram kameran så att jag kunde få något så när skarpa bilder på henne. Ska ta mej tid att fotografera alla kattungar bättre under morgondagen    


   


Hoppas ni alla har en trevlig Valborgsmässoafton!

Kramizzar, Annica  


Tidigare månad - Senare månad
Skapa flashcards