Direktlänk till inlägg 6 september 2010

mer bilder från bolådan :o)

Av Annica Holmgren - 6 september 2010 16:34

Nu är kattungarna 10 dagar gamla   

Tog lite bilder i dag igen...det är såå kul, för nu händer det såå mycket...i och med att ögonen börjar öppnas och de börjar bli mer och mer intresserade av omgivningen...

Nåja, än så länge är det ju samma som tidigare, sovbilder...men snart så blir det mer och mer vakna bilder av sötnosarna.


Här är den enda hanen i kullen, choklad colourpoint. Om han utvecklad fint så har jag ev tänkt att spara honom på foder...

 

Här ligger gänget, hon man ser mest av är mest troligt choklad (nagellack hö baktass)

 

Här ligger chokladkillen och myyyser..

 

En av de lila jäntorna, så söööt

 

Två andra lila skönheter

 

Hela underbara gänget, visst ser dom runda och goa ut? :o)

 

Chokladhanen igen

  


Nu blir det inga mer bilder i dag...springer just nu fram och tillbaks till tvättstugan, sedan blir det en massa annat göra innan jag ska till jobbet..


Ha det gott!

Kramizzar   


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Annica Holmgren - 14 oktober 2010 14:36

Har tagit lite bilder på busungarna i dag som jag tänkte lägga ut här, det är ju ett tag sedan jag uppdaterade bloggen      Det blir något av en bildbomb av dessa sötnosar...                      Tog även lite enskilda bilder på kat...

Av Annica Holmgren - 29 september 2010 15:33

Har mer och mer börjat släppa ut kattungarna i vardagsrummet och det är sååå otroligt härligt att få vara med när de utforskar ett nytt område. De har så mycket spring i benen nu, och ju mer de börjar känna sig hemma i vardagsrummet desto mer springe...

Av Annica Holmgren - 24 september 2010 18:05

Tiden bara rusar iväg... nu har sötnosarna blivit hela 4 veckor gamla och är såå nyfikna på ALLT som rör sig. Har tagit lite bilder dagen till ära, jag lägger ut parbilderna här på bloggen och de enskilda bilderna på min hemsida.   Först ut är ...

Av Annica Holmgren - 16 september 2010 11:51

Har ju funderat ett tag på att ta fram katthagen.... och i dag åkte den fram med buller och bång. När jag kom hem efter det att jag följt Ida till skolan så hittade jag en kattunge på golvet utanför bolådan. Hon hade till slut tagit sig över kanten, ...

Av Annica Holmgren - 11 september 2010 15:49

Kattungarna har blivit 2 veckor och 1 dag gamla, och jag har ju bara INTE kunnat låta bli att ta bilder på dom i dag heller      De är sååå otroligt söta...nu har det börjat bli runda och goa och sååå nyfikna. Det blir bildbomb i dag oxå... Titta...

Skapa flashcards