Alla inlägg den 11 maj 2010

Av Annica Holmgren - 11 maj 2010 19:31

I dag är kisseungarna 5 dagar...de växer så att det knakar. Jag tror att Athena bjuder dom på grädde   

Nu är jag helt säker på kön, färg och teckning   

Det är en hane och tre honor. Hanen är en brun colourpoint, en hona är blå colourpoint, en är brun colourpoint och en är brun mitted   

Det ska bli sååå spännande att följa deras utveckling...sötnosarna   

Har tagit några bilder på familjen i dag... det är lite mörka bilder tyvärr...vill inte störa dom med blixten.

               


Här är en ensambild på hanen   


Då är det väl bara att börja spåna på namn åt de små... jag hade tänkt att deras namn ska börja på C, eftersom det är min C-kull   

Jag är mycket tacksam för alla tips jag kan få   


Ha en fortsatt trevlig kväll!

Kramizzar   



Ovido - Quiz & Flashcards