Alla inlägg den 8 september 2010

Av Annica Holmgren - 8 september 2010 17:33

Jag har en superseg dag i dag, vakade av i morse och sov någon timme innan jag drooog mej ur den underbara sängen...måste ju se till att ställa om dygnsrytmen igen.... så trots att jag har en massa att göra (städa mm) så orkar jag inte ta tag i det just nu...

Så, jag tillbringar dagen hos kattungarna  i bolådan  

De är såå underbara och nu har några helt öppnat ögonen och de andra är snart kommit ifatt. Det är såå underbart nu när de nyfiket plirar mot mej när jag närmar mej bolådan. Har tagit några bilder på sötnosarna i dag. Ska ta mer enskilda bilder när de har blivit 2 veckor och de alla har öppnat ögonen fullt ut.


Tittut!! En av de lila tjejerna som helt fått upp ögonen kollar nyfiket in mej och kameran medans de andra sover

 

Här blev en sovande bild på tjejen som mest troligt är choklad...

 

Lite mysbilder..

            

    

Tog en enskild bild på en av honorna


Nej..nu måste jag se till att få någonting gjort

Ha en trevlig onsdagkväll!

Kramizzar   

Ovido - Quiz & Flashcards