Direktlänk till inlägg 22 juli 2010

Min danske prins, snart 4 månader gammal :o)

Av Annica Holmgren - 22 juli 2010 09:50

Min underbare lille Dandy, oj vad jag är glad i honom. Sååå otroligt mysig och go. Han har bott en månad nu hos mej och har kommit väldigt bra in i katt-gemenskapen. Det gick så smidigt med allt, men jag tror mycket beror på att han har ett så mjukt och milt sätt. Jag är såå glad och tacksam över att Charlotte lät honom komma till mej  


Dandy spinner så fort jag tittar på honom ochvill gärna vara i famnen. Tar jag upp honom så stannar han kvar i famnen tills jag sätter ner honom igen... och spinner och spinner... lille älsklingen... Har anmält honom till utställningen i Luleå i augusti, på lördagen. Hoppas att vi kommer med, det kommer att bli mycket intressant att höra vad domarna har att säga om honom.


Tog några halvdana bilder på honom i dag som jag lägger ut. Pälsen håller på att komma mer och mer... tänk bara vad snygg han kommer att bli när pälsen vuxit ut   

      

  


Kramizzar från Dandy och mej   


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Annica Holmgren - 14 oktober 2010 14:36

Har tagit lite bilder på busungarna i dag som jag tänkte lägga ut här, det är ju ett tag sedan jag uppdaterade bloggen      Det blir något av en bildbomb av dessa sötnosar...                      Tog även lite enskilda bilder på kat...

Av Annica Holmgren - 29 september 2010 15:33

Har mer och mer börjat släppa ut kattungarna i vardagsrummet och det är sååå otroligt härligt att få vara med när de utforskar ett nytt område. De har så mycket spring i benen nu, och ju mer de börjar känna sig hemma i vardagsrummet desto mer springe...

Av Annica Holmgren - 24 september 2010 18:05

Tiden bara rusar iväg... nu har sötnosarna blivit hela 4 veckor gamla och är såå nyfikna på ALLT som rör sig. Har tagit lite bilder dagen till ära, jag lägger ut parbilderna här på bloggen och de enskilda bilderna på min hemsida.   Först ut är ...

Av Annica Holmgren - 16 september 2010 11:51

Har ju funderat ett tag på att ta fram katthagen.... och i dag åkte den fram med buller och bång. När jag kom hem efter det att jag följt Ida till skolan så hittade jag en kattunge på golvet utanför bolådan. Hon hade till slut tagit sig över kanten, ...

Av Annica Holmgren - 11 september 2010 15:49

Kattungarna har blivit 2 veckor och 1 dag gamla, och jag har ju bara INTE kunnat låta bli att ta bilder på dom i dag heller      De är sååå otroligt söta...nu har det börjat bli runda och goa och sååå nyfikna. Det blir bildbomb i dag oxå... Titta...

Ovido - Quiz & Flashcards