Direktlänk till inlägg 6 juni 2010

Ben och Benji har flyttat

Av Annica Holmgren - 6 juni 2010 18:09

Nu har Ben och Benji flyttat. De har flygit till Stockholm med brorsan... båda två skötte sig exemplariskt under resan    Det är mina grabbar det   


Benji blir kvar i Stockholm hos en underbar familj och Ben har en bit kvar att åka, han ska till Norge till Berit med familj på Miragg´s Ragdoll. Hon är sååå mysig och go Berit. Hon och hennes man har tillbringat helgen i Stockholm i väntan på Ben och nu sitter de i bilen på väg hem. Lycka till nu mina gosproppar, ni kommer att få det sååå bra i era nya hem     


Tog några mysbilder i förmiddags när Ben och Benji tog sig en sista slurk på mamma sin, Bessie var förstås oxå med vid baren   


     


Vi kommer att sakna er, mina småisar     

Lycka till med allt!


  


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Annica Holmgren - 14 oktober 2010 14:36

Har tagit lite bilder på busungarna i dag som jag tänkte lägga ut här, det är ju ett tag sedan jag uppdaterade bloggen      Det blir något av en bildbomb av dessa sötnosar...                      Tog även lite enskilda bilder på kat...

Av Annica Holmgren - 29 september 2010 15:33

Har mer och mer börjat släppa ut kattungarna i vardagsrummet och det är sååå otroligt härligt att få vara med när de utforskar ett nytt område. De har så mycket spring i benen nu, och ju mer de börjar känna sig hemma i vardagsrummet desto mer springe...

Av Annica Holmgren - 24 september 2010 18:05

Tiden bara rusar iväg... nu har sötnosarna blivit hela 4 veckor gamla och är såå nyfikna på ALLT som rör sig. Har tagit lite bilder dagen till ära, jag lägger ut parbilderna här på bloggen och de enskilda bilderna på min hemsida.   Först ut är ...

Av Annica Holmgren - 16 september 2010 11:51

Har ju funderat ett tag på att ta fram katthagen.... och i dag åkte den fram med buller och bång. När jag kom hem efter det att jag följt Ida till skolan så hittade jag en kattunge på golvet utanför bolådan. Hon hade till slut tagit sig över kanten, ...

Av Annica Holmgren - 11 september 2010 15:49

Kattungarna har blivit 2 veckor och 1 dag gamla, och jag har ju bara INTE kunnat låta bli att ta bilder på dom i dag heller      De är sååå otroligt söta...nu har det börjat bli runda och goa och sååå nyfikna. Det blir bildbomb i dag oxå... Titta...

Ovido - Quiz & Flashcards