Direktlänk till inlägg 30 april 2010

En vecka kvar :o)))

Av Annica Holmgren - 30 april 2010 15:38


Athena har en vecka kvar till beräknad förlossning, och denna kull blir då C-kullen    Jag LÄNGTAR!!!!!

Athena har gått upp ca 800 gram, och är inte så stor, så det blir nog inte så många kattungar. Men jag hoppas i alla fall på mer än en, så att inte kattungen blir så ensam. De behöver ju en kompis att leka med    


Athena har lite svårt att inse att hon inte är lika graciös som tidigare...

Här var Athena uppe på fönsterbrädan på balkongen i går, men när hon smidigt försökte vända på sig så fick hon inte riktigt plats och ramlade ner... stackaren. Tur att det inte var så långt ned till golvet   


Annars så ligger hon mest så här och jäääser, sötnosen...

   


Håll tummarna nu att allt kommer att gå bra och att hon får friska och välmående kattungar   


Ha det gott!

Kramizzar   

     

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Annica Holmgren - 14 oktober 2010 14:36

Har tagit lite bilder på busungarna i dag som jag tänkte lägga ut här, det är ju ett tag sedan jag uppdaterade bloggen      Det blir något av en bildbomb av dessa sötnosar...                      Tog även lite enskilda bilder på kat...

Av Annica Holmgren - 29 september 2010 15:33

Har mer och mer börjat släppa ut kattungarna i vardagsrummet och det är sååå otroligt härligt att få vara med när de utforskar ett nytt område. De har så mycket spring i benen nu, och ju mer de börjar känna sig hemma i vardagsrummet desto mer springe...

Av Annica Holmgren - 24 september 2010 18:05

Tiden bara rusar iväg... nu har sötnosarna blivit hela 4 veckor gamla och är såå nyfikna på ALLT som rör sig. Har tagit lite bilder dagen till ära, jag lägger ut parbilderna här på bloggen och de enskilda bilderna på min hemsida.   Först ut är ...

Av Annica Holmgren - 16 september 2010 11:51

Har ju funderat ett tag på att ta fram katthagen.... och i dag åkte den fram med buller och bång. När jag kom hem efter det att jag följt Ida till skolan så hittade jag en kattunge på golvet utanför bolådan. Hon hade till slut tagit sig över kanten, ...

Av Annica Holmgren - 11 september 2010 15:49

Kattungarna har blivit 2 veckor och 1 dag gamla, och jag har ju bara INTE kunnat låta bli att ta bilder på dom i dag heller      De är sååå otroligt söta...nu har det börjat bli runda och goa och sååå nyfikna. Det blir bildbomb i dag oxå... Titta...

Ovido - Quiz & Flashcards